Veelgestelde Vragen 

1 Hoe werkt Flex-Delivery? 

Zie pagina --> "Hoe werkt het?"



2 Mijn bestelling plaatsen

2.1. Hoe kan ik bestellen?

U kan bestellen via onze website: https://flex-delivery.be.  
Begin 2021 zal onze applicatie voor smartphone (android & ios) eveneens ter beschikking zijn.

2.2. Is er een minimum bestelling?

Wanneer u enkel drank wenst te nemen vragen een minimum van 12L aan dranken of 1 krat van 24x0.25L te bestellen. U kan vrijblijvend aanvullen met bijkomende producten zonder minimum hoeveelheid.  Wanneer u enkel versproducten wenst te nemen, vragen we een minimum van 30 Euro te bestellen. Voor bepaalde groenten en fruit vragen wij een minimum van 200 of 300 gram per soort te bestellen.

U kan uw bestelling niet afronden wanneer uw producten niet aan de minimum bestelling voldoet.  Dranken worden geleverd in de standaardkratten van de fabrikant, met uitzondering van de bieren.  De bieren kunnen per 4 flesjes of per krat besteld worden.  

2.3. Dien ik telkens opnieuw te bestellen?

De eerste 2 of 3 bestellingen dient u zelf in te geven via de website of applicatie. Vanaf dan stellen we u vrijblijvend een levering voor aan de hand van uw gemiddeld gebruik. Het voorstel betreft enkel dranken, eieren en producten met lange houdbaarheid. Er worden geen groenten en fruit, brood of andere versvoeding voorgesteld, deze dient u steeds zelf toe te voegen.

Een 3-tal dagen voor uw geplande levering, krijgt u een sms bericht met een link om de inhoud van uw winkelmand te bekijken. U kan uw bestelling eenvoudig wijzingen, uw leverdatum wijzigen of het voorstel annuleren. 

Twee dagen voor levering wordt het voorstel automatisch bevestigd door ons zodat wij en de handelaars voldoende tijd hebben om uw bestelling voor te bereiden.

Mocht u toch een keer vergeten zijn uw voorstel te bekijken, gelieve ons dan te contacteren via email. 

Op uw aanvraag kunnen we eveneens instellen dat u geen voorstellen krijgt.

2.5 Kan ik ook telefonisch bestellen?

Wanneer u niet vertrouwd bent met het internet, vragen wij u om een familielid of vrienden te vragen een account voor u aan te maken op onze website en de bestellingen via hen te laten invoeren op de website.


Wanneer u problemen heeft om uw bestelling in te geven, uw leverdag te kiezen of uw winkelmand te bevestigen, kan u ons bereiken op het nummer 0499 19 01 88. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tem vrijdag tussen 8u30 en 17u. Wij kunnen niet steeds opnemen, dus gelieve in dat geval een bericht na te laten.

2.6 Wat gebeurt er indien een product niet voorradig is?

De handelaar of wijzelf zullen proberen vooraf telefonisch of via email contact opnemen met u om u te verwittigen en eventueel een alternatief product voor te stellen. Soms is het mogelijk dat u pas bij levering verwittigd wordt. 

2.7 Ben ik gebonden aan een lidmaadschap?

Neen, u hoeft geen lidmaatschap af te sluiten. U bestelt wanneer u wil en hoe vaak u wil, zonder enige verplichting qua lidmaatschap. Wij stellen u wel vrijblijvend een nieuwe levering voor op basis van uw verbruik, die u steeds kan wijzigen of annuleren.  Wanneer u dit niet wenst, kan u eenvoudig vragen via email om deze voorstellen niet meer te krijgen. 

2.8 Hoelang vooraf dien ik te bestellen?

Voor levering op maandag:     Bestellen voor zondag18u
Voor levering op dinsdag:       Bestellen voor zondag 18u
Voor levering op woensdag:   Bestellen voor maandag 14u

Voor levering op donderdag:  Bestellen voor dinsdag 14u
Voor levering op vrijdag:         Bestellen voor woensdag 14u
Voor levering op zaterdag:      Bestellen voor donderdag 14u


3 Bezorging

3.1 Waar levert Flex-Delivery?

Flex-Delivery is sinds een aantal jaren een gevestigde waarde in de druivenstreek. Vanaf nu hebben wij onze leverregio uitgebreid. De kaart hieronder toont in welke gemeenten wij kunnen leveren.   

Woont u op de grens van één van deze gemeenten? Stuur ons een email met uw adres en we informeren u zo spoedig mogelijk of wij ook tot bij u kunnen komen!

3.2 Wanneer levert Flex-Delivery mijn bestelling aan huis?

Elk adres heeft een vaste wekelijkse leverdag. U kan wekelijks laten leveren indien gewenst.  


CORONA UPDATE: WOONT U IN HOEILAART EN WENST U UITZONDERLIJK GELEVERD WORDEN OP EEN ANDERE DAG, VUL JE MAND EN LAAT ONS JE GEWENST LEVERDAG PER EMAIL WETEN!